Статут ліцею

 

Ліцензіонний обсяг та фактична кількість учнів

 

Відомості про кількісні та якісні показники кадрового забезпечення закладу освіти

 

Відомості про кількісні та якісні показники матеріально-технічного забезпечення

 

Відомості про навчально-методичне та інформаційне забезпечення

 

Замовлення підручників

 

Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами

 

Вступ до школи

 

Мова освітнього процесу

 

Установчі документи

 

Додаткові освітні послуги

 

Структура та органи управління

 

Наявність вакантних посад

 

Благодійні кошти

 

Звіти про діяльність закладу освіти

 

Фінансова діяльність

 

Результати моніторінгу освіти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими потребами

 


 

 

«Інклюзивне навчання» –  це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 р. №912).

 

Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.

 

В КЗО «СЗШ №81» ДМР в 2018/2019 навчальному році  освіту отримують 6 учнів с особливими освітніми потребами, які навчаються в 5 інклюзивних класах.


Створена служба психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими потребами.

  

КЗО «СЗШ №81»  забезпечує умовами для навчання дітей з особливими освітніми потребами,  які можуть самостійно пересуватись.

 

  •  Пристосований пандус до головного входу закладу.

 

  •  Обладнана медіатека зі зручним зонуванням для навчання та відпочинку, індивідуальних занять з психологом.

 

  •  У наявності шкільне обладнання (ростові меблі, гральні куточки, спортивне обладнання).

 

  •  Доступні пристосовані санвузли – 2 шт. (2 поверх).

 

  •  Коридори широкі (3 метри), предмети інтер'єру в коридорах не ускладнюють пересування дітей з особливими потребами.

 

  •  Створена система освітлення, що відповідає вимогам всіх категорій користування.

 

  •  Забезпечені навчальними програмами, дидактичними посібниками.

  

  •  В наявності посади: асистент учителя, практичний психолог.

 

Також навчання осіб з особливими освітніми потребами заклад може забезпечувати за індивідуальною та екстернатною формами навчання.

 

 Інклюзивне навчання в КЗО «СЗШ №81» ДМР:
-       ґрунтується на правах людини і принципах рівності.
-       спрямоване на всіх дітей і дорослих, особливо тих, хто є виключеним з загальної системи навчання.
-       це процес усунення бар’єрів в системі освіти та системі підтримки.


   Всі учні:
-       можуть навчатися різними методами і в різний період часу.
-       мають індивідуальні здібності й особливості.
-       хочуть відчувати, що їх розуміють і цінують.
-       мають різне походження і бажають, щоб їх відмінності поважалися.


   Всі діти отримують користь від інклюзивного навчання, воно дозволяє їм:
-       розвивати індивідуальні сильні сторони і таланти.
-       приймати всіх дітей без виключення в загальноосвітню шкільну систему і суспільство.
-       працювати над досягненням індивідуальної мети беручи участь в житті громади та їхнього класу.
-       залучати батьків в процес навчання і життя школи.
-       розвивати культуру поваги і належності до школи. Мати можливість навчатися і поважати різні здібності інших.
-       створювати дружні стосунки з іншими дітьми
-       позитивно впливати на школу, громаду та поважати різноманіття та включення на більш широкому рівні.

 

КЗО «СЗШ №81»  забезпечує умовами для навчання дітей з особливими освітніми потребами,  які можуть самостійно пересуватись.

 

 


 

 

Кадрове забезпечення інклюзивної освіти

 

Посада

П.І.Б.

Освіта

Кваліфікація

Асистент вчителя (інклюзія)

Тахтай
Інна
Юріївна

Бердянський державний педагогічний університет, 2018 кваліфікація ступінь вищої освіти бакалавр напрям підготовки початкова освіта спеціалізація практична психологія, професійна кваліфікація вчитель початкової школи, практичний психолог

спеціаліст

Асистент вчителя (інклюзія)

Моісеєнко
Ніна
Матвіївна

Кіровоградський ДПІ, 2002, спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Математика та основи економіки», кваліфікація вчитель математики та основ економіки Дніпропетровське педагогічне училище, вчитель початкових класів, вихователь групи подовженого дня

20.03.2015
присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст I категорії»

Асистент вчителя (інклюзія)

Скурідіна

Нінель
Глібівна

Бердянський ДПІ, 1974, спеціальність педагогіка і методика початкового навчання кваліфікація вчитель початкових класів, вчитель середньої школи

06.04.2018
відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»

Асистент вчителя (інклюзія)

Щолокова Маріанна Володимирівна

Дніпропетровський ДУ, 2017, психологія, психолог

спеціаліст

Асистент вчителя (інклюзія)

Збарах
Галина Володимирівна

Бердянський державний ПУ, 2011, дошкільне виховання, організатор дошкільної освіти, практичний психолог в закладах освіти

спеціаліст

 

 

 

Переглянути та скачати документ в форматі *.DOCX або в форматі *.PDF ви можете за посиланням

 

 

 


 

 

© 2018 Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа №81". Всі права захищені.