|
Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими потребами

«Інклюзивне навчання» – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 р. №912).
Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.
В КЗО «СЗШ №81» ДМР в 2018/2019 навчальному році освіту отримують 6 учнів с особливими освітніми потребами, які навчаються в 5 інклюзивних класах.
Створена служба психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими потребами.
КЗО «СЗШ №81» забезпечує умовами для навчання дітей з особливими освітніми потребами, які можуть самостійно пересуватись.
- Пристосований пандус до головного входу закладу.
- Обладнана медіатека зі зручним зонуванням для навчання та відпочинку, індивідуальних занять з психологом.
- У наявності шкільне обладнання (ростові меблі, гральні куточки, спортивне обладнання).
- Доступні пристосовані санвузли – 2 шт. (2 поверх).
- Коридори широкі (3 метри), предмети інтер'єру в коридорах не ускладнюють пересування дітей з особливими потребами.
- Створена система освітлення, що відповідає вимогам всіх категорій користування.
- Забезпечені навчальними програмами, дидактичними посібниками.
- В наявності посади: асистент учителя, практичний психолог.
Також навчання осіб з особливими освітніми потребами заклад може забезпечувати за індивідуальною та екстернатною формами навчання.
Інклюзивне навчання в КЗО «СЗШ №81» ДМР:
- ґрунтується на правах людини і принципах рівності.
- спрямоване на всіх дітей і дорослих, особливо тих, хто є виключеним з загальної системи навчання.
- це процес усунення бар’єрів в системі освіти та системі підтримки.
Всі учні:
- можуть навчатися різними методами і в різний період часу.
- мають індивідуальні здібності й особливості.
- хочуть відчувати, що їх розуміють і цінують.
- мають різне походження і бажають, щоб їх відмінності поважалися.
Всі діти отримують користь від інклюзивного навчання, воно дозволяє їм:
- розвивати індивідуальні сильні сторони і таланти.
- приймати всіх дітей без виключення в загальноосвітню шкільну систему і суспільство.
- працювати над досягненням індивідуальної мети беручи участь в житті громади та їхнього класу.
- залучати батьків в процес навчання і життя школи.
- розвивати культуру поваги і належності до школи. Мати можливість навчатися і поважати різні здібності інших.
- створювати дружні стосунки з іншими дітьми
- позитивно впливати на школу, громаду та поважати різноманіття та включення на більш широкому рівні.
КЗО «СЗШ №81» забезпечує умовами для навчання дітей з особливими освітніми потребами, які можуть самостійно пересуватись.
Кадрове забезпечення інклюзивної освіти
Посада |
П.І.Б. |
Освіта |
Кваліфікація |
Асистент вчителя (інклюзія) |
Тахтай
Інна
Юріївна |
Бердянський державний педагогічний університет, 2018 кваліфікація ступінь вищої освіти бакалавр напрям підготовки початкова освіта спеціалізація практична психологія, професійна кваліфікація вчитель початкової школи, практичний психолог |
спеціаліст |
Асистент вчителя (інклюзія) |
Моісеєнко
Ніна
Матвіївна |
Кіровоградський ДПІ, 2002, спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Математика та основи економіки», кваліфікація вчитель математики та основ економіки Дніпропетровське педагогічне училище, вчитель початкових класів, вихователь групи подовженого дня |
20.03.2015
присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст I категорії» |
Асистент вчителя (інклюзія) |
Скурідіна
Нінель
Глібівна |
Бердянський ДПІ, 1974, спеціальність педагогіка і методика початкового навчання кваліфікація вчитель початкових класів, вчитель середньої школи |
06.04.2018
відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» |
Асистент вчителя (інклюзія) |
Щолокова Маріанна Володимирівна |
Дніпропетровський ДУ, 2017, психологія, психолог |
спеціаліст |
Асистент вчителя (інклюзія) |
Збарах
Галина Володимирівна |
Бердянський державний ПУ, 2011, дошкільне виховання, організатор дошкільної освіти, практичний психолог в закладах освіти |
спеціаліст |
Переглянути та скачати документ в форматі *.DOCX або в форматі *.PDF ви можете за посиланням |
|
|