Комунальний заклад освіти
"Середня загальноосвітня школа №81"


Школа досягнень

 

 

"ЛЕВЕНЯ-2017"

 

Результат

Код учасника

П. І. П.

Клас

Сума балів

Відмінно

006003

МАРФЕНКО А. В.

7

138.75

Відмінно

006010

ПОДОБЄД К. І.

7

126.25

Відмінно

006006

КРАВЕЦЬ К. О.

7

120

Відмінно

006007

ПОПОВА А. В.

7

112.25

Добре

006001

НАМЛІЕВА Д. Е.

7

105

Добре

005005

ПЕДЧЕНКО Б. О.

7

99.75

Добре

006005

ЗОБЕНКО М. В.

7

98.75

Добре

004017

ГОРБ-ГАВРИЛЬЧЕНКО В. О.

7

91.25

Добре

005014

ЧЕРЕДНІЧЕНКО І. А.

7

88.75

Добре

006008

ШУМЕЙКО Д. Р.

7

87

Добре

005015

БАЛЕНКО Р. В.

7

86.25

Добре

005011

ШКУРКО О. О.

7

85.75

Добре

005017

МАНЯКІНА Є. А.

7

85

Добре

005002

ШУЛЬГІН В. В.

7

80.5

Добре

005012

АВРАМЕНКО А. С.

7

78.5

Учасник

005010

СЕМЕНЯК A.

7

77.5

Учасник

005001

УТЕНИНА Д. С.

7

72.25

Учасник

005009

КОЖУШКО Д. Є.

7

71.25

Учасник

005003

ОВСІЙ К. П.

7

68.5

Учасник

005016

БОРМОТОВ Д. М.

7

67.5

Учасник

005004

СУРМИЛО М. Р.

7

67.5

Учасник

005006

КУГА О. М.

7

67.25

Учасник

005007

ТУРЧАК Є. А.

7

63.75

Учасник

006011

МЕРЗЛЯКОВ В. В.

7

62.5

Учасник

006002

ЖИХОВИЧ Є. А.

7

61.25

Учасник

006004

ЛЯХ Я. А.

7

60.25

Учасник

006013

КУЩ Н. В.

7

58.25

Учасник

006009

КАРАСЮК Д. О.

7

48.75

Учасник

005013

ЛАНОВЮК П. К.

7

44.25

Учасник

006012

ГАДЖИЄВ А. С.

7

40

Учасник

006015

ЯКУБІШИН Д. Г.

7

30

Учасник

006014

ХАЙНЕИЧУК Т. В.

7

30

Учасник

005008

СКОРОПАД Я. Д.

7

19.25

Відмінно

001005

НИКИТЮК Р. І.

8

103.75

Відмінно

002001

ПЕТРОВА І. О.

8

103.75

Відмінно

002012

КОМИСАРИК Є. О.

8

102.5

Відмінно

003002

ДУШЕЙКО Б. О.

8

98.75

Відмінно

002013

ДЕНИСЕНКО Д. А.

8

98.25

Добре

001014

БИКОВА С. О.

8

93.75

Добре

002005

ПРОЦАН М. Ю.

8

89.25

Добре

001017

ЧЕХ О. С.

8

87.5

Добре

002017

ЛАВРЕНКО Д. К.

8

85

Добре

002003

ПЕТРЕНКО М. Г.

8

80.75

Добре

002004

САГАЙДАЧНА В. В.

8

78.75

Добре

003001

ДОБРОШТАН Ю. М.

8

75

Добре

001006

БОЖКО А. Р.

8

75

Добре

001013

ЧОРНОБАЙ О. Ю.

8

72.25

Добре

001015

ШАМРАЙ А. В.

8

70

Добре

001004

ЗАМЕГА A.

8

70

Добре

001003

МУЛІНА В. К.

8

68.75

Добре

002010

ЦВЄТКОВА В. О.

8

68.25

Добре

002014

ПОЛЯКОВА В. Ю.

8

63.75

Учасник

002002

НОВІКОВА А. А.

8

61.5

Учасник

001002

МАКЕЕВА І. Г.

8

61.25

Учасник

001012

ТКАЧЕНЙА Ж. С.

8

60.75

Учасник

001016

ПЛЯКУН М. О.

8

60

Учасник

001011

ЛОБОДА Д. Р.

8

58

Учасник

001009

КУПЧЕНКО Р. Р.

8

57.5

Учасник

002007

БРУСЛЕНКО М. К.

8

56.25

Учасник

002011

КОШМАН В. М.

8

55

Учасник

002016

АЗАРОВ О. О.

8

52.5

Учасник

001007

РЕЗЦОВА Т. Є.

8

52.25

Учасник

002006

БРУСЕНЦОВ С. В.

8

51.25

Учасник

001008

РИБАЛЬЧЕНКО Т. С.

8

47.5

Учасник

001010

ВОВЧЕНКО З. Ю.

8

47.5

Учасник

002009

КУЛІБАБА В. О.

8

47.5

Учасник

002008

ГРЕЧАНИЙ Т. І.

8

47.5

Учасник

001001

ОСТАЩЕНКО К. О.

8

43.5

Учасник

002015

МАСТЄРОВ О. Р.

8

34.25

Учасник

003003

ПЛЕСКАЧЕВСЬКИЙ М. В.

8

30

Добре

003005

ОДАРЧЕНКО О. А.

9

66.25

Добре

003009

РОДІНА С. О.

9

65

Учасник

003006

ЧУБАР В. С.

9

61.25

Учасник

003007

ПРОКОФ'ЄВА А. О.

9

60

Учасник

003008

ДЬОГТЕВА С. О.

9

58.75

Учасник

003010

ПАВЛЕНКО Є. Р.

9

58.75

Учасник

003011

МУРСАЛОВА С. Т.

9

53.75

Учасник

003004

МОСЕНДЗ Д. Р.

9

52.5

Учасник

003012

ІВАНОВА А. І.

9

30

Учасник

003013

ФЛОРЯ Н. І.

9

30

Відмінно

003016

ПОПКОВА Д. Є.

10

111.25

Відмінно

004001

БЛІНОВ І. С.

10

111.25

Відмінно

003015

ТЕЛИЧКО О. М.

10

111.25

Відмінно

003017

МІНЗАР М. А.

10

111.25

Відмінно

003014

СОБКО Ю. В.

10

107.5

Добре

004006

МІНЧУН А. Ю.

11

77.5

Добре

004005

УСАТА В. Ю.

11

72.5

Добре

004011

КУЛАКОВСЬКА О. О.

11

63.75

Добре

004014

ЧЕВДАР В. В.

11

63.75

Добре

004010

СВІТЛИЧНИЙ Р. Е.

11

63.75

Добре

004009

ЗІНЧЕНКО О. О.

11

62.5

Добре

004002

РУХЕР Е. Ю.

11

62.5

Добре

004012

БІЛОВА В. М.

11

61.25

Добре

004007

РУДЕНКО В. В.

11

60.25

Учасник

004004

УДАКА В. Й.

11

50

Учасник

004003

ХАН Е. В.

11

50

Учасник

004014

КОРНІЙЧУК Д. С.

11

48.75

Учасник

004008

МАКОВЕЦЬКА Ю. І.

11

47.5

Учасник

004016

КІМЛАЧ В. С.

11

30

Учасник

004015

ВИНОГРАДОВА М. М.

11

30

 

 

 

"ЛЕВЕНЯ-2016"

  Додаток
           до листа Міністерства освіти
  і науки України
                                                                             від 10.08.2016 р. №1/9 – 425

 

Інформація про результати проведення
Всеукраїнського фізичного конкурсу "Левеня-2016"

 

На виконання наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України  від 07.05.2012 року №553 6 квітня 2016 року було проведено п’ятнадцятий Всеукраїнський учнівський фізичний конкурс "Левеня-2016".

 

Базовим навчальним закладом із організації та проведення Всеукраїнського учнівського фізичного конкурсу "Левеня" є Львівський фізико-математичний ліцей-інтернат при Львівському національному університеті імені Івана Франка. Конкурс було організовано у 3857 координаційних центрах. У ньому взяли участь 96688 учнів.

 

Конкурс проводився за двома рівнями – для середніх загальноосвітніх шкіл і навчальних закладів (класів) з поглибленим вивченням фізики.


За підсумками конкурсу 12423 учнів показали відмінний результат, 36398 – добрий результат.


Загальна кількість учасників за віковими групами:


Середні загальноосвітні школи

 

Клас

7

8

9

10

11

Кількість уч.

24819

22035

23075

14743

10875

 

 

"ЛЕВЕНЯ-2015"

 

 

Про конкурс "ЛЕВЕНЯ"

Конкурс “Левеня”, який проводиться Львівським фізико-математичним ліцеєм при Львівському національному університеті імені Івана Франка на виконання наказу Міністерства освіти і науки України, запрошує всіх учнів 7-11 класів, які цікавляться фізикою, тих, хто любить думати і спостерігати змагатися і перемагати, взяти участь у щорічному Всеукраїнському учнівському фізичному конкурсі. Перевірте свої знання і інтуіцію, поміряйтеся силами з ровесниками з усієї України.

 

Шановні вчителі! Конкурс дасть можливість Вашим учням ще раз перевірити свої вміння застосовувати знання на практиці відчути азарт змагання і радість успіху, увійти до складу єдиної команди дорослих і дітей, представників великих міст і маленьких селищ з різних куточків України, яких об'єднує найцікавіша наука про природу – ФІЗИКА.

 

Оргкомітет з вдячністю прийме Ваші зауваження і пропозиції щодо удосконалення конкурсу, особливо будемо вдячні всім професіоналам, які запропонують цікаві задачі для наступних конкурсів.

 

Історія

Львівський фізико-математичний ліцей при Львівському національному університеті імені Івана Франка був створений в 1991 році шляхом конкурсного відбору викладачів та учнів. Неповторна атмосфера поваги до розуму, співробітництва Вчителя та Учня, яка склалася в ліцеї, принесла свої результати. Один за одним заявляли про себе ліцеїсти на олімпіадах, конкурсах, турнірах. Більше сотні призових місць з математики, фізики, біології, хімії, інформатики, економіки, англійської мови на Всеукраїнських олімпіадах. Одинадцять учасників і вісім призерів Міжнародних олімпіад.

 

Минуло всього тринадцять років. За цей час ліцей закінчило біля 1200 випускників, які продовжили навчання у багатьох вузах Львова – Національному університеті ім.І.Франка, Львівській політехніці, Комерційній академії, Медичному університеті, Лісотехнічній академії, Кращі ліцеїсти щороку одержують іменні запрошення в столичні вузи – Національний університет ім.Т.Шевченка, Київський політехнічний, Київське та Московське відділення Фізтеху, Московський університет. Після закінчення вузів колишні ліцеїсти продовжують навчання в аспірантурі провідних вузів України та дальнього зарубіжжя – Кембріджського університету в Англії, Корнуельського в США, Торонтонського в Канаді, Варшавського інституту фізики в Польщі, університетів Німеччини, Фінляндії.

 

Частина випускників працює в Україні, частина за її межами. Маємо ліцейську діаспору в Канаді, США, Польщі, Німеччині, Франції, Ізраілі, Англії, Швейцарії, Іспанії, Фінляндії. Один з ліцеїстів навіть супроводжував наукову експедицію в Антарктиду.

 

Визнання авторитету цього навчального закладу приводить щороку на поріг ліцею вчетверо більше абітурієнтів, ніж він може прийняти. Проте, аналізуючи результати вступних тестувань ми звертаємо увагу на зниження рівня знань з фізики в учнів 7- 8 класів, навіть у тих, хто цікавиться фізикою. Причин для цього є багато. Постійні зміни програм, підручників, запровадження різних рівнів вимог, зміна системи оцінювання, недостатнє забезпечення демонстраційним та лабораторним обладнанням. Все це змушує вчителя докладати надмірні зусилля для виконання навчальних програм у таких непростих умовах. З іншого боку зниження в дітей мотивації до навчання та здобуття в майбутньому вищої освіти, падіння суспільного престижу наукових та освітніх спеціальностей. І основне – брак, катастрофічний брак науково-популярної літератури для дітей, яка мала б загальнодоступну ціну. Основна маса школярів, опинившись на роздоріжжі між підручником та телевізором, віддає перевагу останньому.

 

Вийти з цього замкнутого кола – втрата інтересу – зниження результатів – втрата інтересу – можна, залучаючи дітей до позакласних занять фізикою. Ми далекі від думки, що вчителя потрібно довантажити ще чимось. Наші вчителі вже давно працюють, в основному, на ентузіазмі і роблять більше, ніж це можливо в умовах, в які вони поставлені. Тому потрібно звернути свою увагу на учнів і дати максимальну можливість для участі школярів в усякого роду конкурсах, турнірах, олімпіадах.

 

Це дозволить сформувати коло їхніх навчальних, наукових, дослідницьких інтересів, підтримати зацікавленість у здобутті нових знань. Визначивши навчальні пріорітети, дитина зможе обгрунтовано вибрати собі відповідний заклад для подальшого навчання. На жаль економічний стан нашого суспільства не залишає надії на фінансову підтримку подібної ідеї. Тому ми вирішили використати все краще з досвіду Соросівських олімпіад, які зуміли дійти до всіх зацікавлених в Україні.

 

З 1994 року в рамках Міжнародної Соросівської програми підтримки освіти в Україні проводились Соросівські олімпіади для старшокласників з математики, фізики, хімії та біології. Ці олімпіади не були альтернативою традиційним Всеукраїнським. Це просто були інші олімпіади. Їх доступність і демократичність варті наслідування. Олімпіади проводились в три етапи (перший з них був заочним), дозволяли брати в них участь будь-якому школяреві, незалежно від місця проживання, спеціалізації школи і, основне, від будь-яких кількісних обмежень та рознарядок. Причому перший етап дозволяв при підготовці роботи користуватися додатковою літературою, що служило стимулом для самостійної пошукової та наукової активності. Ці олімпіади зацікавили величезну кількість дітей та їх вчителів, cтали стимулом для роботи шкільних наукових товариств та гуртків. Другий тур, який проводився в регіонах на базі спеціалізованих шкіл та ліцеїв, дозволяв їм виявляти зацікавлених та обдарованих дітей та запрошувати їх на навчання.

 

Третій, фінальний тур, проводився протягом останніх семи років в різних куточках України – Києві, Львові, Ужгороді, Артеку та ін., дозволяв школярам не тільки порівняти рівень свій та своїх ровесників, а й побувати в інтелектуальних та культурних центрах України, познайомитися з провідними вченими з відповідних галузей науки. На третій тур потрапляла дуже невелика кількість дітей – приблизно 20 з кожної вікової групи з окремого предмету. Відбір вдавалося пройти кращим з кращих.

 

Як показують наші спостереження, учні, які були фіналістами цих олімпіад, надалі стали кращими студентами провідних вузів України та зарубіжжя, продовжують серйозно займатися наукою і в майбутньому, сподіваємось, створять ядро наукової еліти України.

 

Для вчителів фінал олімпіади був визначником рівня їх роботи, можливістю поспілкуватися з одержимими любов'ю до дітей та до викладання свого предмету людьми. Цікаво, що ці олімпіади виявили велику кількість невідомих і не визнаних (я вже не кажу не відзначених) офіційною педагогікою людей, які скромно і непомітно роблять свою роботу на світовому рівні. Соросівські олімпіади тривали сім років. За цей час, на жаль, альтернативи їм не створилося. Програма закінчила свою роботу в Україні і початок навчального року тепер проходить без другого туру, а осінні канікули – без Фіналу Олімпіади.

 

Намагаючись заповнити утворену нішу, кафедра фізики Львівського фізико-математичного ліцею при Львівському національному університеті імені Івана Франка в складі Алексійчука Володимира Івановича – вчителя-методиста, Відмінника освіти України; Біди Дарії Дмитрівни – вчителя методиста, Відмінника освіти України, Соросівського вчителя, фіналіста конкурсу “Вчитель року”; Кузик Раїси Григорівни – Соросівського вчителя, Заслуженого вчителя України; Теличина Ігора Михайловича – вчителя вищої категорії, Соросівського вчителя, вирішили поширити досвід, набутий викладачами математики ліцею (які вже кілька років проводили в Україні Міжнародний математичний конкурс “Кенгуру”), на учнівський конкурс з фізики.

 

Починали досить несміло. В 2001 році запропонували завдання для відкритого ліцейського конкурсу “Левеня – 2001”. В день проведення конкурсу в ліцеї зібралося 159 учнів 7 – 8 класів з багатьох львівських шкіл.

 

Перша спроба виявилася вдалою. Перший конкурс проводився лише для львівських школярів і, підтвердивши наші сподівання, викликав у них велике зацікавлення. Можливо тому, що 30 різних за рівнями складності тестових завдань, розрахованих на 1,5 години, з першого погляду здаються зовсім простими, але вже з другого заставляють серйозно задуматися і пригадати все, що читав, чув, розв”язував у шкільному курсі фізики.

 

Розпочинаючи цей конкурс ми хотіли не тільки зацікавити фізикою більшу кількість школярів, а й просто переконати розумних і здібних дітей, які вважають себе з молодших класів математиками (адже фізика з”являється в шкільній програмі лише в 7 класі), що фізичні задачі можуть бути не менш захоплюючими, ніж математичні.

 

Складаючи задачі для проведення конкурсу, ми переслідували ще одну мету. Не секрет, що рівень учнівських знань з фізики протягом останніх років плавно але неухильно йде донизу. Доказом цього можуть бути результати учнівських олімпіад, де призові місця все частіше займають учні елітарних шкіл, які мають об”єктивно кращі умови для вивчення фізики. Ми сподівалися, що рівень запропонованих завдань стане орієнтиром для учнів та вчителів, стимулом для самостійної роботи, дороговказом до пошуку додаткових збірників задач, спонукає до додаткових консультацій з вчителем, обговорень з однокласниками, старшими товаришами чи батьками. Тобто якийсь додатковий час діти будуть зайняті інтелектуальною роботою, а не переглядом чергового телебойовика.

 

Конкурс дав надзвичайно цікаву статистику, яка могла б послужити основою для аналізу стану викладання та рівня знань учнів в окремих школах, областях та регіонах.


<<< вверх страницы